بعضی ها میخواهند از بسیج فقط به فقط نامی و پوسته ای،بماندو بس! - من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ، ent-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> بعضی ها میخواهند از بسیج فقط به فقط نامی و پوسته ای،بماندو بس! - من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ، بعضی ها میخواهند از بسیج فقط به فقط نامی و پوسته ای،بماندو بس! - من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ، ent-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> بعضی ها میخواهند از بسیج فقط به فقط نامی و پوسته ای،بماندو بس! - من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ، بعضی ها میخواهند از بسیج فقط به فقط نامی و پوسته ای،بماندو بس! - من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ،
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که ساعتی بر خواری فراگرفتن شکیبایی نورزد، همواره در خواری نادانی باقی بماند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
دکتر عباسی, حسن روحانی ، راه ، سامانه یکپارچه مدیریت آمار و برنامه ریزی , امور ایرانیان خاج از ، عدالت خواهان غرب گلستان ، بندرترکمن خون دل، خون دل بندرترکمن،روش ، عملی ، فرهنگی - مذهبی ، قتل فائز ،جزئیات قتل فائزه ،،شوهر سابق فائزه عامل قتل بود ! جزئی ، مردم ، مسئولین تداوم ، مسجد مکی زاهدان ، مطالبات ، مطالباتمردمی ، مقام معظم رهبری ، نظارت ، نیوز بندرترکمن ، P-o-r-nدانلود – دانلود فیلم – عکس – فیلم ایرانی – دانلود رایگان ، اخبار سیاسی و تحلیلی گلستان ، اخبارخبری تحلیلی اصفهان ،اخبارخبری تحلیلی استان فارس ،اخبارخبری ، اطلاع رسانی استانداری گلستان , استانداری گلستان , سایت استانداری ، اعضای کابینه دکتر حسن روحانی، اعضای کابینه روحانی مشخص شدند، ا ، ایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان , استانداری گلستان , سایت است ، برعملکرد ، پیگیری ، ترور ، حاج خدانظر براهویی ، حاج خدانظر شاگزهی ، داتلود ،فیلم ،انتقاد،دکتر عباسی, حسن روحانی ، دانلود , دانلود نرم افزار موبایل , سایت موبایل , ایرانسل , شرکت ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :8
کل بازدید :39297
تعداد کل یاداشته ها : 31
103/2/14
3:41 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
من روحانی هستم 2 ،بخش دوم ،بخش 2 ،قسمت دوم ،قسمت 2 ،فیلم ،کلیپ ،[1]
اخبارخبری تحلیلی اصفهان ،اخبارخبری تحلیلی استان فارس ،اخبارخبری تحلیلی استان البرز ،اخبارخبری تحلیلی گیلان ،اخبارخبری تحلیلی آذربایجان شرقی ،اخبارخبری تحلیلی آذربایجان غریی ،اخبارخبری تحلیلی استان اردبیل ،اخبارخبری تحلیلی استان ایلام ،اخبارخبری تحلیلی استان بوشهر ،اخبارخبری تحلیلی استان تهران ،اخبارخبری تحلیلی استان سمنان ،اخبارخبری تحلیلی سیستان و بلوچستان،اخبارخ بری تحلیلی استان قم ،اخبارخبری تحلیلی چهار محال بختیاری ،اخبارخبری تحلیلی خراسان رضوی خراسان،اخبارخبر ی تحلیلی شمالی ،اخبارخبری تحلیلی خراسان جنوبی ،اخبارخبری تحلیلی خوزستان ،اخبارخبری تحلیلی کردستان ،اخبارخبری تحلیلی کهکیلویه بویراحمد ،اخبارخبری تحلیلی کرمانشاه ،اخبارخبری تحلیلی کرمان ،اخبارخبری تحلیلی استان گلستان ،اخبارخبری تحلیلی مازندران ،اخبارخبری تحلیلی استان مرکزی، اخبارخبری تحلیلی قزوین ،اخبارخبری تحلیلی زنجان ،اخبارخبری تحلیلی لرستان، اخبارخبری تحلیلی همدان ،اخبارخبری تحلیلی هرمزگان ،اخبارخبری تحلیلی یزد ،اخبارخبری تحلیلی سبزوار

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مرداد 92[13] فروردین 92[5]

مدت زمانی هست که درد شدیدی خوابم  را از چشمانم ربوده و همچون سرطان مغزم را می خورد تمام نگرانی من بخاطر  این  میباشد که عده ای می خواهند تا لشکر سرافراز و ارتش مردمی وقدرتمند  یعنی بسیج  را به تدریج دچار مرگ تدریجی کنند و به خیال خام خودشان از بسیج فقط به فقط  نامی بماند و پوسته ای،.و بس! مگر میشود بسیجی باشد و تنها نمایشگاه دائمی در منطقه ترکمن صحرا ، که با مجوز مسئولین امر ساخته شده بود بعد از حدود دوسال فعالیت  فقط بخاطر انتقاد از تائید صلاحیت ، یکی از مسئولین که دارای سابقه روابط نامشروع  میباشد و بخاطر همین اتهام در ملئه  عام شلاق خورده بود - این نمایشگاه را با جوش دادن میله ببندند ؟ آری برادر ! فقط میخواهند از بسیج و بسیجی فقط یک نامی و یک پوسته ایی باقی بماند و بس!

گزارش بسته شدن تنها نمایشگاه دائمی شهدا بخاطر یک انتقاد را برای بار دوم در این پایگاه قرار می دهیم که شاید چشم یک بسیجی واقعی به این گزارش بربخورد و خواب را از او بگیرد!


نمایشگاه ساحلی دفاع مقدس به خاطر یک انتقاد تعطیل شد + عکس


 

 

گروه استان‌ها – گلستان: تنها نمایشگاه دفاع مقدس بندر ترکمن که در آن آثار، نشانه‌ها و وصایای شهیدان

که از جمله آنها لباس متبرک به خون یک شهید است، به نمایش درآمده، بعد از 8 ماه هنوز در حصر میله‌های آهنی است.

به گزارش رجانیوز، این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه شهیدان که با نام شلمچه بهمن‌ماه سال گذشته و بعد از برگزاری اولین یادواره شهدای دفاع مقدس بندر ترکمن در کنار ساحل این بندر آغاز به کار کرده بود، به بهانه‌های عجیب با آهن و میلگرد حصار کشی و راه ورودی به آن مسدود شد.

این نمایشگاه با تلاش و هزینه جانباز شیمیایی "محمد خادملو" تشکیل شده بود، جانبازی که که سال گذشته با پیگیری‌های او وضعیت اسفبار گلزار شهیدان آن منطقه به سامان رسیده بود، گلزار شهیدانی که در آن مزار شهدای عزیز "چپاقلی" در میان گیاهان وحشی خود رو گم شده بود و گزارش آن در رجانیوز منتشر شد. 

نکته مهم اینجاست که اکثریت ساکنان شهر بندر ترکمن را برادران اهل سنت تشکیل می‌دهند و تا کنون نیز 163 شهید تقدیم انقلاب کرده و همواره در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

                        گلزار شهدا قبل و بعد از گزارش رجانیوز

در گفتگو با این جانباز شیمیایی چند و چون ماجرای مسدود شدن نمایشگاه شهدا را جویا شدیم:

انگیزه شما از فعالیت‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه علیرغم تحلیل قوای جسمی بخاطر ضایعات شیمیایی چیست؟

اگر حس حق و حقیقت جویی و عشق به اسلام، نظام، ولایت فقیه و شهیدان در وجودم نبود، هرگز برای پاسداری ازدست آوردهای نهضت امام خمینی که ادامه نهضت کربلاست در برپایی نمایشگاه ونهادینه کردن ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و خدمت رسانی به خانواده‌ها ی معظم شهدا، آزادگان، ایثار گران و علی الخصوص جانبازان قطع نخاعی پابه میدان نمی‌گذاشتم. 
 
 
 روند برپایی نمایشگاه را از آغاز را توضیح دهید؟
 
با آن همه فراز و نشیب‌ها و کم لطفی دوسه نفراز مسئولان، جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دراواخرسال 87 بامعرفی نامه‌هایی ازفرماندار، بخشدار، بنیادشهید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی وهمچنین باهمکاری شهردارمحترم کار را شروع کردیم، شهردار ضمن معرفی به اداره برق و اعزام کارشناس، مقداری ماسه وسیمان وسنگ ریزه  دراختیار ما قرارداد که با آن مبادرت به ساخت نمایشگاه دائمی موزه شهدا کردیم.
 
ناگفته نماند که ازهمان آغاز حرکت به دلیل هزینه بالای آن تصمیم براین بود که بانصب چادرمبادرت به برپایی نمایشگاه کنیم وحتی برای تهیه چادر اقدام کردیم که به دلایلی نشد، تا اینکه مراتب را به اطلاع شهردار که در اسکله حضورداشت رساندم، نظرشهردار این بود که دوسه ماه دیگر مسافرت تابستانی شروع می‌شود، پس شما یک نمایشگاه دائمی بساز.  ازایشان درخواست کردم حالا که می‌خواهیم نمایشگاه دائمی بسازیم دوطبقه ساخته شود تا بشود ازآن برای طرح‌های فرهنگی دیگر هم استفاده کرد که این طرح با مخالفت شهردارروبروشد.
 
 قبل ازساخت نمایشگاه دائمی به دستورشهردار یکی ازکارشناسان ازمحل ساخت نمایشگاه وازاسکلت نمایشگاه بازدید کرد وسپس شهرداری ضمن معرفی به اداره برق مقداری سنگ ریزه وماسه وسیمان دراختیارما قراردادند وهمچنین کارگران شهرداری لطف کردند و با تراکتور یک راس درخت خرما راجهت نماد نمایشگاه دراختیارما قرار دادند. همچنین شیلات ماهییان خاویاری محبت کرده مقداری آهن، میله وچوب را برای ساخت میزمحل قراردادن سی دی وکتاب به ما دادند. یکی ازمسئولان محترم حراست یک نهاد انقلابی طی نامه‎ایی به نیروی انتظامی خواستارحفظ امنیت نمایشگاه شد.
 
بعد از آماده سازی نمایشگاه دائمی، بنیادشهیداستان گلستان صدها جلد کتاب و مقداری سی دی که در آن شهدای استان همراه با وصیتنامه‌هایشان معرفی شده بودند را دراختیارمدیریت نمایشگاه قراردادند تا رایگان به علاقمندان هدیه داده شود.
 
علاوه بر آن کلیه اثاثیه شخصی ووصیتنامه‌های شهدای بندرترکمن و بندرگز را برای بازدید علاقمندان به نمایشگاه دائمی اسکله اتتقال دادیم.

استقبال از این نمایشگاه چگونه بود؟ 
 
درطول 14 روز تعطیلات نوروزی حدود 6800 نفرازنمایشگاه بازدید کردند. با همکاری مدیر کل محترم شیلات استان گلستان به 51 نفرازعزیزان جانباز قطع نخاعی و خانواده شان خدمات فرهنگی و تفریحی نظیر بازدیدها و قایق سواری ارائه شد، به 351 نفر ازایثارگران وخانواده شهدا خدمات اسکان و علاوه بر ان 160 بسته فرهنگی به بازدید کنندگان نمایشگاه هدیه داده شد، همچنین تعداد 315 عدد مقنعه به قیمت 2800 تومان خریداری و به منظور ترویج فرهنگ عفاف به قیمت 500 تومان بین خواهران بازدیدکننده عرضه کردیم.دراردیبهشت ماه همان سال صدها نفرازدانش آموزان منطقه که به صورت اردو به اسکله آمده بودند ازنمایشگاه بازدید کردند.
 

 
با این استقبال بالا الان چرا نمایشگاه به این روز در آمده است و کسی نمی‌تواند از آن بازدید کند؟
 
درزمان اوج بازدیدهای مسافران نوروزی؛ انتقاد ازعملکرد یکی از مقامات مسئول محلی باعث شد تا آن مسئول از مدیر یکی از نهادهایی که ما را در ساخت نمایشگاه دائمی یار کرده بود بخواهد تا علیه من شکایت کند اما چون این فرد دلیلی  برشکایت نداشت و از این خواسته طفره رفت، دست به دامن شهرداری شد !شهرداری در شکایت خود به مقام محترم قضایی اعلام کرد که خادملو ضمن تصرف عدوانی با نابودی چمن سبز و قطع چندین اصله درخت مبادرت به ساخت نمایشگاه کرده است.
 
البته من شخصا ازیکی از مسئولا شهرداری که نامه شکایت من را نوشته بود سوال کردم که شما درطول عمرخودت دراسکله درخت وچمن سبزدیده ای؟! که ایشان گفت که آقای خادملوخودت که می‎دانی قضیه چیست! به من گفتند پیازش را داغ‌تر کن و من هم مجبورشدم چنین نامه‌ایی رابنویسم!
 
فردای آن روز یکی ازاعضای شورای شهرازرفتاردوگانه شهرداری درخصوص نمایشگاه دائمی به شدت اعتراض کرد و گفت که کجای اسکله درخت ویا فضای سبزبوده که قطع و نابود شده باشد!؟ آیا ریاست آنقدرشیرین است که به خاطربه دست آوردن دل فلان مقام مسئول باید خلاف واقع شکایت کرد؟
 
این عضوشورای شهر بدون اینکه من درخواستی کرده باشم، برای من نوشت که با در نظر گرفتن خدا و روز قیامت شهادت می‌دهم که درمحل ساخت نمایشگاه وحتی اطراف نه درختی وجود داشت ونه چمن سبزی.
 
 
نتیجه شکایت در دادگاه چه شد؟
 
قاضی محترم رسیدگی کننده پرونده پس از برسی اعلام داشته که با عنایت به نامه‌های مکتوب ازسوی ادارات مزبور و به خصوص شهرداری جهت واگذاری امتیاز برق و تخلیه شن وماسه به محل مورد نزاع و اینکه محوطه اسکله دقیقا معین نشده درتصرف یاتملک چه اداره یا نهادی قراردارد و باتوجه به مصوبات ریاست محترم  جمهوری به شماره  1865040مورخه 31/3/1386 جهت تعین حریم دریا و پاک‌سازی آن توسط فرمانداران ساحلی شهرستان‌های دریای خزر و اینکه این غرفه نیزدرحریم دریاست، اعلام شکایت و ذی نفع جهت طرح شکوائیه فرمانداری است و باتوجه به انجام تحقیق ومعاینه درمحل اسکله فضای سبز و درخت‌چه ملاحظه نشده است لذا این دادسربنا به مراتب فوق الذکر و به لحاظ عدم کفایت ادله اثباتی مفید علم و یقین قرار منع  تعقیب مشارالیه راصادر می‌کند.
 
آیا این نوع برخوردها در این منطقه که ظاهرا بالای 80 درصد برادران اهل سنت که بسیار هم حامی رهبر معظم انقلاب هستند و 164 شهید به نظام و انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده‌اند؛ سابقه دارد؟
 
ببینید، اهالی این دیار در زمان فتنه سال 88 چندین راهپیمایی در حمایت نظام و ولایت به راه انداختند و تعداد قابل توجهی از برادران اهل سنت در نمازجمعه‌ای که به امامت حضرت آقا در آن ایام فتنه برگزار شد، حضور پر رنگ و جدی داشتند.
 
اتفاقا درهمان زمان تصمیم گرفتیم تا به مناسبت سالروز پیروزی جنگ 33 روزه و 22 روزه رزمندگان حزب الله لبنان و غزه وشهدای آنان درمیدان راه آهن یادمان بنا کنیم، فرماندار، سازمان تبلیغات و شهردار هم موافقت کردند وحتی کارشناس شهرداری محل ساخت را مشخص کرد. تعداد 200عدد سنگ بلوک خریدم ودرمحل مورد نظرتخلیه کرده بودم که پس ازچند روز دیدم سنگ‌ها نیست، حتی از بچه‌های شهرداری سوال کردم که اظهار بی اطلاعی کردند. بعد از مدتها متوجه شدم  که درهمان زمان به دستور ... برده شد! 

 
 
                                 استقبال جانبازان و ایثارگران از نمایشگاه
 


این عزیزان در این منطقه حاضرند مشکلات و سختی‌های وارده به  نظام در اثر خباثت‌های استکبار جهانی را تحمل کنند اما در برابر رانت‌خواری‌ها و بی عدالتی‌ها تاب هیچ گونه تحمل و اغماض را ندارند.